intressant dag (y)

hejj !
idag hade vi en sån här rolig skoldag eller iaf roliga lektioner (:
okej , alla lektioner var ju inte roliga men det var iaf bilden , slöjden och fotbollen !
fotbollen: alla andra gånger har det inte gått bra alls !
inget har funkat , och jag har inte haft kul heller , men dag gick det mycket bättre för alla tjejer körde själva och då kunde man koncentrera sig mer , först träna vi på skott , haha jag gjorde typ aldrig mål på på erica som stod i mål, vi träna inte bara på skott vi körde ju match också och allt gick hela tiden bättre än förut , jag var ju inte bäst men jag har kännt mig så dålig sen skolan börja ..
men a nu strunar vi i det och så ska berätta en annan sak !
Mamma har köpt ny skor till mig idag !
dem är vita och sen heter märket typ le coq sportif ?
haha har ingen bild på dem men ni får se en annan dag ..

HEJ DÅ !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0