har haft en "bloggpaus"

hejhej , som ni kanske har märkt har jag haft en liten bloggpaus , har haft så mycket att göra under tiden jag inte bloggat.
men jag kan berätta var jag gör just nu isället (:
just nu sitter jag och äter en bulle och garvar ått mitt skolfoto , det blev så ful , det är fan jobbigt :(

det hände igår: jag först på fotbollsavslutning och vårat lag vann en liten "tävling"
sen när vi skulle ta imott årets pris , så var mathias tholin och haukur andrésson prisutdelare , det var kul och jag fick till och med en kram av tholin (stolt)

senare på dagen var jag med bästa elin jauhiainen !
vi var på stan och tuna och elin köpte massor med olika saker..
jag själv köpte en ring från gina.
sen senare på kvällen ringde vi malin och då hängde vi tre ute lite..
jag sov hos elin den natten (:

men nu ska jag dra , hejdå (K)


snälla ...

Kommentarer
Postat av: emeliiekarlsson.bloggplatsen.se

du vart ju fin emelie!!<3

2010-10-12 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0