dumma mej

okej , ska skriva lite om helgen då ...
i fredags var emelie karlsson och hennes familj här , vi ått lite godis och sånt fast det var ganska lugnt (:
sen på lördagen skulle vi ha nån konfirmation träff och då försov jag mej lite xd
efter konfirmationen gick jag hem , först skulle jag till tuna och köpa lite saker med det blev inte riktigt så ..
jag och elin bestämde oss för att gå på bio isället , vi gick på dumma mej i 3D och den var jätte rolig och det var kul med 3D :d
i söndags åkte jag till tuna isället , det blev ett par byxor en lång ärmad tröja och en halsduk !
sen senare på eftermiddagen åkte jag och några till hem till emelie för att gå på ljusparty , vi köpte doftljus och nån ljus stake, ingen tolka väll ? ;)


FÖRLÅT om det blev några stavfel elr nått sånt , hade lite brottom när jag skrev :)
               
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0