lisa , du är grym !

hejhej :)
kom hem från lisa för ca 2 timmar sen , jag hade jätte kul hos henne !
först så skrattade vi typ massor sen började vi planera lite saker typ ;)
först cykla vi bara runt lite i hällby. sen är vi kom hem till henne började vi sminka oss lite annolunda och tog lite bilder xd
-ni ska få se några sen :dd
sen när vi var klara med det cykla vi runt lite i ekeby , haha vi blev lite rädda när nån typ ropa nått xd
jag ått hemma hos henne oxå (L)
sen efter det stack vi ut och cykla lite mer ;)
men det var ganska kallt så jag stack hem efter ett tag (det var runt 8 tiden)

när jag kom hem ått jag lite mer mat (kina) hahah , ohh nej inte moff ;)
men iaf , nu sitter jag här chattar lite med lisa och försöker ladda upp bilderna men datorn och mobilen är cp så det får bli så att jag laddar upp dom imorn istället !

oj juste jag ändrade ju bakrundsfärg förut , fasst ska nog ha en annan  ge ett tips kanske ? (:

hejdå på er alla !

Emelie åkesson






Kommentarer
Postat av: liisafiisa

hihhi, tack för dagen älskling ;* <3

2010-07-24 @ 11:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0