(L)

hejhej!
igår var jag med ebba vi bakade en kladdkaka som blev lite misslyckad den blev liksom inte färdig x)
Sen på kvällen skulle ebba sova hos mig,vi bestämde att vi skulle tälta!
det gick bra att säta ihop tältet faktiskt :))
sen efter det tog vi ett dopp i poolen , det var ganska kallt om jag ska va ärlig ^^

idag har jag inte gjort så mycket vart med ebba ett tag sen när hon hade åkt hem började jag städa, det finns väll inget jobbigare än det eller ? -.-
det tog min typ 4 timmar att få lite ordning och jag är inte äns klar än xddd (N)
just nu tittar jag på fringe och äter rabarberpaj ;)
ni får sova så gott och ha det bra !

Kramm / e


bara för att den är så jäkla bra !

Kommentarer
Postat av: MissCM

den där låten är skitbra! :D



har du förresten bloglovin? om du har, har du lust att lägga till varandra? :)

2010-08-14 @ 10:11:10
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0