grönan ♥

hejhej, idag är jag jätte glad värkligen , ska få besök av min kusin och hans tjej i helgen , kul !

igår var jag och bästa vän på grönan , hade så kul , åkte saker som jag aldrig trodde att jag skulle våga , men jag åkte dom ändå ! **stolt**
vann t.o.m en choklad kaka , hahah jag som tänkte att jag aldrig skulle vinna nått ! :)

bilder kommer imorn , för mamma har dom just nu ...

Nu får ni njuta av en underbar fredag den trettonde osv ! ;)
(själv kommer jag äta lite choklad ikväll x)))


hejdå på er alla !



usch för fritt fall :dd

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du vara intresserad utav att köpa en?

2010-08-13 @ 19:23:50
URL: http://kscollection.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad är örongodis för dig? Tipsa i min blogg! :)

2010-08-13 @ 20:35:19
URL: http://sofiesjodin.blogg.se/
Postat av: Sofia

ÄLSKA GRÖNAN O FRITTFALL!:D:D<3<3<3<3

2010-08-13 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0