fotboll ♥

hejhej , nu har jag inte bloggat på ett tag så ska försöka uppdatera lite ;)
 


förra lördagen var jag och mamma först på stan jag färgade ögonfransarna och så köpte vi lite saker tex som örhängen som såg ut som ankare , en bh och en rolling stones tröja (y)
sen sov jag över hos lisa , jag hade det jätte kul , vi tittade på Percy Jackson och baksmällan ,hahah gud var jag älskar baksmällan den är så rolig xdd




i helgen var jag på fotbollscup den hette svennis cup som ligger i torsby (värmland)
det var en bra cup och vi spelade bra , -älskar er hällby (L)

på lördagen var det ett disco som vi gick på , hahah det var kul , när lisa och jag dansa kom djn ner till oss och sa dansa nu tjejer, hahahh det låter nog inte så kul men vi började as garva xdd


(uppdatera inte så mkt som jag ville men då hade det blivit mkt mer att läsa så x)


-nu har ni fått veta nått i allafall , ha det bra nu / emeliee




Kommentarer
Postat av: moa

hej :)

fin blogg och du är väldigt söt !

kolla gärna min blogg ! :)

2010-08-13 @ 16:03:42
URL: http://mmoagranstedts.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-13 @ 18:22:41
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Mariam

gillar du fotboll? :)

2010-10-24 @ 17:39:43
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0