fotboll !

här kommer bilderna från grönan :




-hade välldigt kul :dd
sorry om dett var dålig bildkvalité , glömde kameran x(


igår hade vi match mot åker , och vi vann men 3-6 , bra jobbat tjejer ! ;D
det var kul att min kusin och hans tjej tittade på matchen också ! (:
efter det åkte jag min kusin och mela (hans tjej) till tuna & parken zoo ..

såg jätte roliga djur t.e.x mogrill,myrslok och bältdjur !
sen efter djuren gambla jag lite på chokladhjulet men vann inget , tyvär x)

efter det åkte vi hem och ått mat osv , tittade på barca matchen också men det gick ju inte så bra så ...

idag har vi vart mkt på stan , jag min kusin och mela ått på american till lunch ..
hittade en jätte fin halsduk på bikbok som jag nog ska köpa :')

men nu ska jag dra ciao / emelie (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0